aul. Długosza 73
Cena:
Liczba godzin:
Tryb nauczania:
Jeżeli planowanie sprawia Ci przyjemność, jesteś sprawnym organizatorem, a ponadto dobrze sobie radzisz w trudnych sytuacjach i zawsze znajdujesz kreatywne wyjście z sytuacji to bez dwóch zdań – powinieneś zostać event managerem. Praca organizatora imprez do najłatwiejszych nie należy, ale satysfakcja jaką ze sobą niesie jest tego warta. Po naszym kursie event managera organizowanie imprez masowych, wydarzeń, biegów, koncertów, a także konferencji nie będzie miało przed Tobą żadnych tajemnic. Nasz kurs pomoże Ci w zdobyciu niezbędnych umiejętności, dzięki którym z łatwością odnajdziesz się na rynku eventovym. Po szkoleniu z organizowania imprez będziesz mógł rozpocząć pracę w agencjach eventowych lub zostać pracownikiem korporacji odpowiedzialnym za organizację wydarzeń firmowych.
Nasi trenerzy przygotują Cię do wykonywania zawodu event managera. Na kursie dowiesz się jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne. Pamiętaj - żeby zostać event managerem studia nie są Ci potrzebne.
Na kurs może zapisać się każda osoba, która chciałaby zacząć pracę w charakterze profesjonalnego organizatora imprez. Jeżeli czujesz, że się do tego nadajesz i chciałbyś podjąć prace w agencji eventovej lub po prostu odpowiadać za planowanie eventów w korporacji lub innej mniejszej firmie to wiedza, którą zdobędziesz w trakcie zajęć z pewnością ułatwi Ci znalezienie pracy.
Na naszym szkoleniu zdobędziesz wiedzę z zakresu planowania oraz realizacji eventów, a także negocjowania warunków z podwykonawcami oraz samodzielnego poprowadzenia imprezy „od A do Z”. Oznacza to, że dowiesz się m.in. jak zarządzać projektem eventowym oraz zapoznasz się ze specyfiką branżowych zagadnień – w tym event marketingiem.
Nasi trenerzy nauczą Cię, jak badać potrzeby klienta, jak zarządzać budżetem eventu i opowiedzą o tworzeniu kosztorysu. Dowiesz się także jak mierzyć efektywność eventu i zapoznasz się z podstawami prawnymi dotyczącymi organizacji imprez – od ZAIKS-u aż po organizację przetargów.
Zdobycie wiedzy, jak zorganizować różnego rodzaju spotkania firmowe, eventy, a także wyjazdy integracyjne i imprezy komercyjne;
Zapoznanie się z najnowszymi trendami organizacji imprez;
Wykształcenie umiejętność planowania oraz realizacji eventu;
Nabycie umiejętności negocjowania warunków z podwykonawcami;
Dowiedzenie się jak słuchać klienta aby zrozumieć jego potrzeby oraz sprostać jego oczekiwaniom;
Otrzymanie wskazówek od specjalisty w dziedzinie organizacji eventów.
Wszystkiego nauczysz się na naszej platformie e-learningowej: www.platforma.zak.edu.pl
Zarządzanie projektem eventowym: wprowadzenie do zagadnień branżowych, poznanie czym jest event marketing, podejście strategiczne i operacyjne, schematy zachowań w trakcie eventów – potrzeby klienta;
Budżet eventu: operatywne zarządzanie kosztami – tworzenie kosztorysu, tematy finansowe – sztuka negocjacji, polityka wynagrodzeń za event, aspekty księgowe;
Mierzenie efektywności eventu: podsumowanie projektu i weryfikacja jego efektywności, tworzenie koncepcji imprezy i prezentacja jej efektów;
Podstawy prawne a organizacja imprez: ustawa o usługach turystycznych – kto może je organizować, wykorzystywanie i przetwarzanie danych – ochrona danych osobowych, prawo autorskie i współpraca z ZAiKS, STOART, ZPAV, SAWP, wykorzystywanie wizerunku uczestników wydarzeń, ochrona kreatywnej koncepcji na etapie przetargu;
Reklama i sponsoring produktów sensytywnych: budowanie dynamiki wydarzeń, – jak prawidłowo wybrać, zaplanować i wdrożyć akcję promocyjną;
Zarządzanie eventami pod kątem umowy: umowy eventowe – korzyści i ryzyko, ubezpieczenia wymagane w branży eventowej, rodzaje ryzyka w zależności od eventów, sytuacje kryzysowe w trakcie wydarzenia – jak sobie z nimi radzić?
pełnoletność,
komputer ze stabilnym łączem internetowym,
przeglądarka internetowa,
mikrofon/słuchawki.
Cenę kursu automatycznie dzielimy na 2 raty.